Friday, May 4, 2012

Gerta dhe Genta zihen per banalitete

Gerta i thotë Gentës se përse nuk reagon ajo kur i sheh gjërat në klip dhe Genta i përgjigjet “sepse e dija, e kisha diskutuar me Françeskën më parë, ndërsa me ty nuk më intereson fare sepse nuk të konsideroj asgjë”. Gerta qesh dhe më pas fillon të debatojë me Gentën.

Geri i thotë Gentës “ti je më e ulët sepse unë nëse s’do të ishim këtu nuk do të flisja fare” dhe më pas ato fillojnë të kapen me gjëra banale dhe jo për lojën. Françeska i këshillon të dyja vajzat që të mos kapen me vogëlsira, por të debatojnë për lojën. Gerta i thotë Gentës “je shumë banale në të folur” dhe Genta ia kthen “unë jam banale në gojë, ti je banale në veprime”.
Vajzat debatojnë për një kohë të gjatë duke ngritur zërin. Genta thotë Gerit “je zero për lojë, mua nuk më vjen as te gjuri”. Kështu për disa minuta me radhë dy vajzat debatojnë duke u munduar që të ofendojnë sa më shumë njëra-tjetrën. Geri i thotë Gentës se ajo nuk di të mbajë inat dhe sapo debaton me dikë, shkon dhe e puth pas dy minutash. Genta i përgjigjet se ajo nuk ka puthur asnjeri pas dy minutash dhe shprehet “se unë jam njeri i dashur, e ti je dhi, është punë për ty ajo”.
Vajzat kapen me ironi dhe mundohen që të prekin njëra-tjetrën, ndërsa Graciano dhe Françeska i këshillojnë që të kapen për gjëra reale dhe jo me vogëlsira.
Genta-Gerit “Liami të ka hedhur trutë e gomarit e ti s’e kupton. Të kanë bërë lavash truri”
Gjatë kohës që diskutojnë për grupet Ermali i drejtohet Gertës dhe i thotë se si ka mundësi që ajo u afrua aq shumë me Liamin dhe arbrin nëse nuk do të kishte qenë në mes interesi që ka për të qëndruar në shtëpi. Geri nuk e pranon atë që thotë ai dhe i përgjigjet se ajo vuri re se gjatë javëve të para banorët nuk e afronin dhe merr si shembull Gentën.
Gerta i thotë Gentës se ajo i vendoste barriera komunikimi, por Genta nuk e pranon. “Tani më thua je zero, kur e kuptove këtë” i thotë Geri Gentës. Midis dy vajzave lind përsëri debat ku ato kapen edhe me shprehjet e thëna gjatë debatit të mëparshëm. Në një moment Genta i thotë Gertës se nëse do të dëgjonte ato që Gerta thotë për të, do të dilte vetë nga shtëpia, pa pritur nominimin dhe votat e publikut. Geri e ofendon Gentën duke i thënë se atë e kanë përdorur në lojë dhe se tashmë loja e saj ka marrë fund dhe duhet të dalë nga shtëpia. Edhe Genta kapet me të për lojën dhe i thotë se në këtë mes është Geri ajo është personi të cilën e kanë përdorur më shumë për lojë.
Genta i referohet fjalëve të Liamit i cili i ka thënë Gerit se ajo e tani meritojnë të shkojnë në finale dhe kjo do të ndodhë sepse sipas tij ata janë mjaft aktivë në shtëpi. këtë shprehje Liami ia ka thënë edhe Banorëve të tjerë ndër të cilët edhe Vlashit e tashmë Genta ia thotë këtë gjë Gertës. Ajo i thotë se Liami e ka mashtruar me këtë gjë dhe se është munduar që t’i mbush mendjen për shumë gjëra të tilla. “Të ka hedhur trutë e gomarit, po ti s’e kupton” i thotë Genta Gertës. Genta vazhdon më tej duke i thënë Gertës “ty të kanë bërë lavash truri, sinqerisht më vjen keq për ty”. Gerta i thotë “duhet të dalësh, je e lirë të ikësh” dhe Genta i përgjigjet “je shumë e vogël për të thënë gjëra të tilla”.
Kështu për një kohë të gjatë dy vajzat debatojnë me tone të larta, ndërsa Ermali përpiqet që t’i qetësojë duke u thënë se secili në shtëpi ka riskun e vet. 

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles