Sunday, February 26, 2012

Meti-Gentës: “Ti për mua je minus, zero”


Anila, Meti, Arjola dhe Gentjana ndodhen në ballkonin pranë pishinës dhe flasin për spektaklin e mbrëmshëm. Ndër të tjera ata komentojnë mardhënin që është krijuar midis Metit dhe Gentjanës në shtëpi. Anila thotë se ajo i kupton të dy për sjelljen e tyre sepse sipas saj ka qënë e vështirë zgjedhja që bëri Genta, por edhe Ermalin e kupton për mërzitjen e tij. Gentjana mundohet që të tregojë arsyen se përse ajo përjashtoi metin nga tre djemtë të cilëve u kishte fatin e qënndrimit të tyre në shtëpi. Gentjana thotë se ajo zgjodhi Metin vetëm që të tjerët të mos mendonin se po e largonte Ermalin sepse është një konkurent i fortë.

Më vonë genta shton se edhe provën e kanë realizuar më mirë provën. Meti që është i pranishëm aty i flet Gentës me tone të larta duke i thënë se nuk është e vërtetë që ai nuk e realizoi provën me keq se dy të tjerët. “Ti mërzitu, bëj çfarë të duash” i thotë Genta Metit. Meti i nevrikosur ia kthen se nuk e ka problem fare një gjë të tillë. “Unë për ty jam i vdekur” i thotë Meti Gentjanës dhe më pas shton “ti për mua je minus, zero”. Edhe genta i thotë të njëjtën gjë. “Në rregull atëherë lerë me kaq” i thotë Genta Metit, por Meti nuk ndalet dhe debati i tyre vazhdon më tej.

Ndërsa gentjana dhe meti debatojnë me tone të larta, ndërhyjnë Arjola dhe Anila. Dy vajzat përpiqen që të qëtesojnë mardhjënien që është krijuar mes tyre duke jystifikuar sjelljen e njërit apo të tjetrit dhe duke i këshilluar që të ndërrojnë qëndrimin e tyre. Meti refuzson të bëjë një gjë të tillë, ndërsa Genta i thotë që ai është i lirë të sillet si të dojë. Meti i thotë Gentës se përse e nxorri jashtë, dhe Genta i thotë se për aq kohë sa ai rrinte bashkë me të vetëm në momentin e lojës, atëherë nuk ka pse të mërzitet.

Genta preket përsëri dhe fillon të qajë. Bashkë me Metin grinden për një kohë të gjatë. Meti i thotë Gentës që të mos shkojë më aty ku ndodhet ai dhe Genta i thotë se ajo nuk i është afruar atij, por vajzave dhe nëse ai nuk do që ajo të jetë pranë të largohet ai.
Aty pranë vjen Graciano i cili përfshihet në diskutim dhe munduhet që të qetësojë Gentën dhe Metin, por debati i tyre vazhdon gjatë. 

0 comments:

Post a Comment

Social Profiles